Rowenta RH2037 X-Force Flex 9.60 RH2037 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH2037 X-Force Flex 9.60 RH2037 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ROWENTA X-Force Flex 9.60 Aqua 25-01-2024

Fijne stofzuiger als aanvulling op je bedrade versie

We waren al enige tijd op zoek naar een fijne draadloze stofzuiger en hadden ons oog laten vallen op de stofzuigers van Rowenta en dan specifiek deze versie in verband met de dierenharenborstel en de vriendelijke prijs.

Wij gebruiken deze stofzuiger nu enkele weken en weten vrij goed wat voor ons fijn is en wat aandachtspunten zijn. We gebruiken de stofzuiger naast onze bedrade versie. Deze is toch echt een stuk sterker qua zuigkracht en qua hondenharen opzuigen van het losse redelijk hoge vloerkleed dat we hebben. Deze X-Force Flex 9.60 (aqua variant) is vooral goed voor het tussendoor stofzuigen op een glad oppervlak. Qua geluid is deze vrij stil zolang je niet de turbo gebruikt. Deze heb je ook niet nodig op hout, parket, laminaat en tegels is mijn ervaring. De accu is ook prima voor een stofzuiger erbij en je zal zien dat je hem vaak ook pakt voor ruimtes waar het een gedoe is om met snoer aan te modderen.

Gewicht is prima. De accessoires zijn van een betere kwaliteit dan ik had verwacht en de stofzuiger voelt vrij stevig aan. Wij hebben er ook een dweil bij (dat is het stukje aqua). Deze is niet nuttig als je dieren hebt. Gebruik je enkel bij een kleine blek.

Je kan de stofzuiger ook als kruimelzuiger gebruiken. Ik vind het zelf fijner om de steel er op te houden.
Het Oplaadstation is aan de muur te bevestigen en dat werkt prima, Je kan hem zo makkelijk laden door de stofzuiger in de houder te plaatsen. Bij ons past de stofzuiger met laadstation in de meterkast.

Pluspunten

• fijn in gebruik
  • Vrij stil
  • Voelt stevig aan en accessoires zijn goed
  • Laadstation is handig en accu gaat lang mee
  • QR code naar de handleiding staat op de zuiger

Minpunten

• De dweil is minder nuttig (enkel bij aqua)
  • Op ruw tapijt gaan hondenharen niet weg